Derfor skal du blive kunde hos os

Når vi siger, at vi er en personlig bank i en digital verden, så mener vi det. Du kan få personlig rådgivning, når du har behov for at tale med en af vores kompetente rådgivere, men også bruge vores digitale løsninger til at klare de mindre banksager hjemmefra.

Bliv ringet op

Så nemt bliver du kunde

  1. Udfyld kontaktformular
  2. Bliv ringet op
  3. Indsend legitimation
  4. Bekræft med NemID/MitID

 

Spar Nord sørger for 

Oprettelse af konti og netbank

Bestilling betalingskort

Anmodning om overførsel af konti fra tidligere pengeinstitut 

Oprettelse og overflytning af betalingsaftaler til din nye konto 

Løbende informationer, når dine konti overføres

 

Læs også 

→ FAQ om bankskifte
→ Tjekliste: Sådan skifter du bank

 

Som pengeinstitut er vi forpligtet til at kende vores kunder. Derfor kan du blive bedt om at besvare spørgsmål om dig selv og din økonomi, når du bliver kunde i banken. Er du under 18 år, har udenlandsk pas eller ingen NemID/MitID skal du kontakte kundeservice på telefon 96 34 40 03

10 produkter og services der gør hverdagen nem for dig

Vi ved godt, at det skal være simpelt og effektivt at holde styr på økonomien. Derfor tilbyder vi en række produkter og services, som gør din hverdag nemmere. Få et overblik over 10 produkter og services til en nemmere hverdag her:

  1. Net og mobilbank
  2. Digitale lommepenge med Young Money
  3. Overblik over din økonomi på Mit Spar Nord
  4. Digitale betalingsløsninger såsom Apple Pay/Google Pay/Mobile Pay
  5. Kompetent kundeservice – også om aftenen
  6. Cashback på dine køb
  7. Fordele som StjernePlus-kunde
  8. Oversigt over dine abonnementer
  9. Bestil og spær selv dine kort
  10. Mød os som du bedst foretrækker - fysisk, via telefon eller online

Book et møde med en af vores dygtige rådgivere

Mandag til fredag fra kl. 8.00 til 20.00. 
Lørdag og søndag fra kl. 10.00 til 16.00.

+45 96 34 40 03

Bliv kunde nu

Send os en besked, så ringer vi dig op hurtigst muligt.