Spar Nord er nu en del af Nykredit-koncernen. Er du kunde i banken, kan du læse mere om, hvad det betyder for dig →
Indsigelse
Indsigelse
Som kortholder har du i visse tilfælde mulighed for at få tilbageført en betaling. Hvis du for eksempel opdager korttransaktioner på din konto, som du ikke kan godkende, eller hvis du ikke har modtaget de varer eller tjenester, du har betalt for med dit kort, kan du gøre indsigelse.
Læs om reglerne for tilbageførsel af en betaling

- Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har kortet
- Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har ikke kortet
- Jeg har ikke modtaget de bestilte varer eller ydelser
- Jeg har modtaget en vare eller service, der ikke lever op til beskrivelsen eller er defekt
- Der er blevet hævet et andet beløb, end det jeg har godkendt
- Beløbet er trukket flere gange på min konto
- Jeg har ved det oprindelige køb ikke accepteret yderligere opkrævninger
- Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret købet
- Jeg er blevet opkrævet i forkert valuta
- Fejl ved ind- eller udbetaling fra pengeautomat der er tilknyttet Kontanten
- Fejl i udbetaling fra pengeautomat der ikke er tilknyttet Kontanten
- Jeg har opsagt mit abonnement, men bliver stadig opkrævet
Regler for tilbageførsel af en betaling
Som kortholder har du mulighed for at få tilbageført en betaling i visse situationer. Dette kan gælde, hvis du ikke har modtaget varen, hvis der er fejl på varen, eller hvis betalingen er trukket flere gange. Vælg dit kort nedenfor for at læse reglerne.
OBS: Hvis du bruger Windows 10 eller Edge, skal dokumenterne åbnes i Acrobat. Se vejledning her.