- Privat
- Produkter
- Kort og betalinger
- Indsigelse på korttransaktioner
- Indsigelsesblanketter
Blanketter til indsigelse
Identificer din problemstilling blandt nedenstående blanketter, udfyld og indsend den.
Du kan sende blanketten via Netbanken, e-mail til kortindsigelse@sparnord.dk, aflevere den i én af vores lokale afdelinger eller pr. post til:
Spar Nord Bank
Att. Kortindsigelse
Skelagervej 15
9000 Aalborg
Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - kortet er ikke stjålet
Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har ikke kortet
Jeg har ikke modtaget de bestilte varer eller ydelser
Jeg modtog en vare/service, der ikke var som beskrevet eller var defekt
Der er blevet hævet et andet beløb, end det jeg har godkendt
Beløbet er trukket flere gange på min konto
Jeg har ved det oprindelige køb ikke accepteret yderligere opkrævninger
Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret min vare/ydelse
Jeg er blevet opkrævet i forkert valuta
Fejl i ind-/udbetaling fra pengeautomat tilknyttet Kontanten
Fejl i udbetaling fra pengeautomat der ikke er tilknyttet Spar Nord
Selv om jeg har opsagt mit abonnement, bliver jeg stadig opkrævet
Brug for hjælp? Kontakt os her.