Spar Nord er nu en del af Nykredit-koncernen. Er du kunde i banken, kan du læse mere om, hvad det betyder for dig →
- Kundeservice
- Indsigelse
- Indsigelse uden MitID
Opret indsigelse uden MitID
Hvis du er digitalt fritaget eller af anden årsag ikke kan underskrive indsigelsen med MitID, kan du hente blanketterne til manuel udfyldning. Brug hjælpeteksterne her til at finde den indsigelsesårsag, der passer til din situation.
Når du har valgt og udfyldt en indsigelsesblanket, kan du sende den via netbanken, e-mail til kortindsigelse@sparnord.dk, aflevere den i en af vores lokale banker eller sende den med posten til:
Spar Nord Bank
Att. Kortindsigelse
Skelagervej 15
9000 Aalborg
- Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har kortet
- Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har ikke kortet
- Jeg har ikke modtaget de bestilte varer eller ydelser
- Jeg modtog en vare/service, der ikke var som beskrevet eller var defekt
- Der er blevet hævet et andet beløb, end det jeg har godkendt
- Beløbet er trukket flere gange på min konto
- Jeg har ved det oprindelige køb ikke accepteret yderligere opkrævninger
- Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret min vare/ydelse
- Jeg er blevet opkrævet i forkert valuta
- Fejl i ind-/udbetaling fra pengeautomat tilknyttet Kontanten
- Fejl i udbetaling fra pengeautomat der ikke er tilknyttet Spar Nord
- Selv om jeg har opsagt mit abonnement, bliver jeg stadig opkrævet
- Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret min vare/ydelse