Blanketter til indsigelse
Identificer din problemstilling blandt nedenstående blanketter, udfyld og indsend den.
Du kan sende blanketten via Netbanken, e-mail til kortindsigelse@sparnord.dk, aflevere den i én af vores lokale afdelinger eller pr. post til:
Spar Nord Bank
Att. Kortindsigelse
Skelagervej 15
9000 Aalborg
- Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - kortet er ikke stjålet
- Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har ikke kortet
- Jeg har ikke modtaget de bestilte varer eller ydelser
- Jeg modtog en vare/service, der ikke var som beskrevet eller var defekt
- Der er blevet hævet et andet beløb, end det jeg har godkendt
- Beløbet er trukket flere gange på min konto
- Jeg har ved det oprindelige køb ikke accepteret yderligere opkrævninger
- Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret min vare/ydelse
- Jeg er blevet opkrævet i forkert valuta
- Fejl i ind-/udbetaling fra pengeautomat tilknyttet Kontanten
- Fejl i udbetaling fra pengeautomat der ikke er tilknyttet Spar Nord
- Selv om jeg har opsagt mit abonnement, bliver jeg stadig opkrævet
Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - kortet er ikke stjålet
Du kan gøre indsigelse, hvis du opdager at en anden har misbrugt dit kort, og kortet stadig er i din besiddelse.
Download blanket
Brug for hjælp? Kontakt os her.