Mød os på Facebook

Indtast dit postnummer og besøg dit lokale Spar Nord-holds Facebookside.

Sparnord.dk bruger cookies til statistik og målrettet markedsføring. Når du bevæger dig videre, accepterer du vores brug af cookies.   Luk   |   Læs mere.

Luk 
96344000

Hvad kan vi hjælpe dig med?

I Spar Nord Kundeservice hjælper vi dig med svar på de typiske spørgsmål, der knytter sig til din daglige økonomi. Vi sidder klar til at hjælpe dig mandag til fredag fra kl. 8.00 til 20.00 og lørdag og søndag fra kl. 11.00 til 17.00

Hvad kan vi hjælpe dig med?

I Spar Nord Kundeservice hjælper vi dig med svar på de typiske spørgsmål, der knytter sig til din daglige økonomi. Vi sidder klar til at hjælpe dig mandag til fredag fra kl. 8.00 til 20.00 og lørdag og søndag fra kl. 11.00 til 17.00

Brug for hjælp til din nye net-, mobil- eller tabletbank?

Læs mere her
Få hjælp til daglig økonomi
Bestil rejsevaluta
Spær kort
Opret Nemkonto
Få hjælp til indsigelser
Få styr på pengeautomater
Ring til os på 96 34 40 03
Mandag til fredag fra kl. 8.00 til 20.00. Lørdag og søndag fra kl. 11.00 til 17.00.
Skriv til os

Skriv til os

Få svar på spørgsmål om banken, netbank, hjemmesiden mm. I øjeblikket kan vi svare på e-mails indenfor 24 timer

 Jeg er kunde i Spar Nord

Tak for din henvendelse

Vi har registreret følgende

Oftest stillede spørgsmål

Her har vi samlet et overblik over de oftest stillede spørgsmål, vi får fra vores kunder.
Selvbetjening
Hvordan tilmelder jeg mig Spar Nord Netbank?

Med Spar Nord Netbank, kan du klare de fleste af dine daglige bankforretninger, når det passer dig: Se bevægelserne på dine konti, overføre penge, betale regninger, handle værdipapirer og holde styr på budgettet. Ring til Spar Nord Kundeservice på 96 34 40 03 eller skriv en e-mail på sparnord@sparnord.dk, så hjælper vi dig godt i gang med Spar Nord Netbank. 

Hvordan tilmelder jeg mig Spar Nord Mobilbank?

Med Spar Nord Mobilbank har du altid din bank med på farten. I Spar Nord Mobilbanken kan du ordne de fleste banksager og få overblik over din økonomi - uanset hvor og hvornår.

Du skal være privatkunde i Spar Nord og have en Spar Nord Netbank-aftale for at kunne bruge Spar Nord Mobilbank. Du opretter dit brugernavn og din adgangskode til Spar Nord Mobilbank ved at logge på Spar Nord Netbank og følge anvisningerne. Se her hvordan du downloader Spar Nord Mobilbank og kommer godt i gang.

Kort
Hvordan spærrer jeg mit kort?

Det er vigtigt, at du spærrer dit kort så hurtigt som muligt, hvis kortet er bortkommet eller du har mistanke om, at oplysningerne på det bliver misbrugt.

Ring til Spar Nord Kundeservice på 96 34 40 03. Uden for vores åbningstid skal du ringe til Nets. For Spar Nord Dankort, Spar Nord Visa/Dankort eller Spar Nord Visa Electron ring 44 89 29 29. For Spar Nord MasterCard ring 44 89 27 50. Ringer du til Spar Nord Kundeservice eller Nets fra udlandet så husk, at du skal sætte 0045 foran telefonnummeret. 

Hvordan gør jeg indsigelse, når mit kort er blevet misbrugt?

Opdager du, at oplysningerne på dit kort er blevet misbrugt, eller har du ikke modtaget en vare eller ydelse, som du har købt med kortet, skal du lave en såkaldt "indsigelse".

Når vi har modtaget din indsigelse, går vi i gang med at undersøge, om der er tale om en fejl eller misbrug af dine kortoplysninger. Vi har lavet en guide til dig på www.sparnord.dk/indsigelse, der hjælper dig i gang. 

Mit kort virker ikke – hvad gør jeg?

Der kan være flere grunde til, at dit kort ikke virker:

 

  • Ofte er dit kort blevet spærret fordi, du har tastet din pinkode forkert 3 gange i træk. Du får hjælp til at åbne dit kort igen ved at kontakte Spar Nord Kundeservice på 96 34 40 03.
  • En anden mulighed er, at kortet er udløbet. Hvis det er tilfældet skulle du meget gerne allerede have modtaget et nyt kort med posten. Måske du har glemt at aktivere dit nye kort? Du kan få hjælp ved at ringe til Spar Nord Kundeservice på telefon 96 34 40 03.
  • Kortet kan også blive spærret, hvis der er mistanke om, at det bliver misbrugt af en anden end dig. Når vi får mistanke om misbrug forsøger vi at kontakte dig via telefon eller brev. Er du i tvivl så ring til Spar Nord Kundeservice på telefon 96 34 40 03.
  • En sidste mulighed er, at du har overskredet kortets hæve- eller forbrugsgrænse. Afhængigt af om dit kort er et Spar Nord Visa/Dankort, Spar Nord MasterCard Debit eller Spar Nord MasterCard, er der en grænse for, hvor meget du kan hæve i pengeautomater, og hvor meget du kan bruge på dit kort i døgnet og løbende 30 dage. Forsøg eventuelt med et mindre beløb eller vent et døgn med at betale, hvis du har mulighed for det. Er du i tvivl så ring til Spar Nord Kundeservice på telefon 96 34 40 03.
Hvordan bestiller jeg et nyt kort?

Har du mistet dit kort, kan Spar Nord Kundeservice hjælpe dig med at udstede et nyt. Ring til os på 96 34 40 03 eller skriv en e-mail på sparnord@sparnord.dk.

Vil du vide mere om dine muligheder med Spar Nords forskellige kort, finder du en oversigt her:

Spar Nord Visa/Dankort

Spar Nord MasterCard Debit

Spar Nord MasterCard

Hvornår modtager jeg mit nye kort?

Vi bestræber os på at sende dit nye kort så hurtigt som muligt. Har du bestilt et Spar Nord Visa/Dankort, går der typisk 7 dage, før du modtager det. Mens leveringstiden på et Spar Nord MasterCard Debit eller et Spar Nord MasterCard typisk er 14 dage. 

Hvordan får jeg samme pinkode til alle mine kort?

Har du flere kort - eksempelvis et Spar Nord Visa/Dankort og et Spar Nord MasterCard - kan du med servicen "Fælles pinkode" få den samme pinkode til alle dine kort. Du bestemmer selv, hvilken pinkode af dem, du har i forvejen, der skal gælde for alle dine kort efterhånden som de udskiftes. 

Du kan bestille Fælles pinkode ved at kontakte Spar Nord Kundeservice på 96 34 40 03 eller skrive en e-mail på sparnord@sparnord.dk.

Mit kort udløber snart – hvad skal jeg gøre?

Ingen panik! Vi sender dig automatisk et nyt kort i god tid inden dit nuværende kort udløber. Er du i tvivl, om du kan nå at modtage dit nye kort, så ring endelig til Spar Nord Kundeservice på 96 34 40 03 eller skriv en e-mail på sparnord@sparnord.dk.