Kundeservice

Vi er altid klar
til at hjælpe dig

Mandag til fredag fra kl. 8.00 til 20.00.
Lørdag og søndag fra kl. 10.00 til 16.00.

Se øvrige åbningstider

+45 96 34 40 03

Nye regler for onlinekøb: Det betyder det for dig

Der er trådt nye regler i kraft for online betalinger. Det er en del af et EU-direktiv, som i højere grad skal sikre såvel kortholdere som forretninger mod svindel med kort- og mobilbetalinger på nettet. Hvad det betyder for dig, kan du blive klogere på her.

Læs mere her

Den nye EU-lovgivning øger sikkerheden for e-handelsbetalinger og kræver, at der anvendes stærk kundeautentificering. Det betyder i praksis, at der minimum skal være to faktorer til at godkende en elektronisk betaling. Det kaldes i daglig tale for to-faktor-godkendelse, og indeholder to af de tre nedenstående faktorer:

💳 Noget man har (fx ens mobiltelefon eller betalingskort)

💡 Noget man ved (fx en personlig kode)

🙋🏽‍♂️ Noget man er (fx ansigts-genkendelse eller et fingeraftryk)

Guide til tilmelding af de nye sikkerhedskrav (3D-secure)

Driftstatus

Find dit svar blandt de oftest stillede spørgsmål

Vi har gjort det nemt at løse en masse ting selv. Kan du ikke finde en løsning der passer, er du selvfølgelig altid velkommen til at ringe.

  • Selvbetjening

  • Betalingskort

  • Andet

  • Hjælp til net-, mobil- eller tabletbank
  • Spar Nord pengeautomater/ATM
  • Hjælp til MobilePay
  • Hjælp til NemID
  • Hjælp til abonnementer
  • Opret en ekstra konto
  • Opret infoservice
  • Ophæv PIN blokering på dit betalingskort
  • Aktiver dit nye betalingskort
  • Afmeld regning
  • Ændring af telefonnummer i Spar Nords systemer

Hjælp til net-, mobil- eller tabletbank

Brug for hjælp til din net-, mobil- eller tabletbank?
Netbank Privat: +45 96 34 40 06
Netbank Erhverv: +45 96 34 40 07

  • Hjælp til net-, mobil- eller tabletbank

    Brug for hjælp til din net-, mobil- eller tabletbank?
    Netbank Privat: +45 96 34 40 06
    Netbank Erhverv: +45 96 34 40 07

  • Spar Nord pengeautomater/ATM

    Spar Nord har mange pengeautomater fordelt i hele landet. Du kan se oversigten her.

  • Hjælp til MobilePay

    Har du problemer med MobilePay, kan du finde hjælpe på deres website.

    Læs mere her.

  • Hjælp til NemID

    Har du brug for nyt NemID Nøglekort, kan Kundeservice være behjælpelig med en bestilling. Kontakt os på telefon: 96 34 40 03.

    Læs mere om NemID her.

  • Hjælp til abonnementer

    Subaio er en tjeneste, der giver dig et overblik over dine abonnementer.

    Læs mere om abonnementer ​her.

  • Opret en ekstra konto
  • Opret infoservice
  • Ophæv PIN blokering på dit betalingskort
  • Aktiver dit nye betalingskort
  • Afmeld regning
  • Ændring af telefonnummer i Spar Nords systemer
    1. Tryk på pilen til højre for dit navn øverst på siden.
      a. Vælg 'Kundeoplysninger'.
      b. Skriv tlf. og mail.
    2. Tryk på pilen til højre for dit navn øverst på siden.
      a. Vælg 'Info service'.
      b. Vælg 'Besked fra rådgiver'.
    3. Tryk på pilen til højre for dit navn øverst på siden.
      a. Vælg 'Sms-bekræftelse'.
      b. Tast tlf. nr.

    Er dit Visakort/MasterCard tilmeldt "Verified by VISA" eller "MasterCard ID Check", så skal telefon nummeret også ændres her:

    • Vælg 'Konti og kort' i menuen til venstre.
      - Vælg 'Kort'.
      - Klik på linket til højre.

    Husk at slette evt. gammelt/gamle telefonnumre:

    • Tryk på pilen til højre for dit navn øverst på siden.
      - Vælg 'Kundeoplysninger'.
      - Slet tlf. og mail.