Gå til hovedindhold

Effektive løsninger på tunge administrative opgaver skaber høj tilfredshed

7085 Ejendomsadministration · Nyhedsrummet · Solbakken

A/B Solbakken var tidligere selvadministrerende med hjælp fra et revisionsfirma, men overflod af opgaver gjorde det vanskeligt at følge med. Derfor var tilfredsheden stor hos bestyrelsen, da Spar Nord Ejendomsadministration trådte til.

Andelsboligforeningen Solbakken kom i administration 1. oktober 2023 og består af 73 andele. Foreningen var førhen selvadministrerende, men de mange opgaver med blandt andet andelsoverdragelse, adkomsterklæringer og restancer blev for administrativt tunge og tidskrævende for bestyrelsesmedlemmerne.

Bestyrelsen hentede herefter tilbud ved tre administrationsfirmaer, hvor valget faldt på Spar Nord Ejendomsadministration. Et valg som bestyrelsen har været stærkt tilfredse med på baggrund af de ydelser og produkter, der tilbydes. Bestyrelsesformand Caroline Allerslev Schøn udtaler således:

- Vi er særdeles tilfredse med vores valg af Spar Nord Ejendomsadministration, der har bidraget med meget effektive løsninger. Det har blandt andet været en stor hjælp med tilføjelsen af den digitale platform ProBo, der har hjulpet med deling af dokumenter og nyheder med foreningens beboere. Vi har oplevet kvalitetsbevidst service, der har løst vores administrative problemstillinger.

Ejendomsadministrator Søren Kragh fra Spar Nord Ejendomsadministration glæder sig ligeledes over samarbejdet med A/B Solbakken og ser frem til at fortsætte kundeforholdet, og tilføjer:

- Med de ejendomsadministrative løsninger kan bestyrelsen nu blandt andet følge med i den daglige økonomi samt håndtering af bilagsgodkendelser, og underskrifter klares nemt og hurtigt ved få klik.

Fakta om Spar Nord Ejendomsadministration

Spar Nord Ejendomsadministration besidder en bred portefølje af kompetencer og servicetilbud. Med et stort kendskab til ejendomsadministration ved de, hvad der ofte er kompliceret og besværligt for dig, og hvordan mange elementer kan sættes i system, så tingene bliver langt nemmere og mere overkommelige. Med deres full-service administrationskoncept kan der tilbydes ydelser som:

  • Regnskab
  • Budget
  • Generalforsamling
  • Ekspedition af handler
  • Vand- og varmeregnskab
  • Daglig bogføring, betalinger, varslinger, rykkere med videre
  • Forsikringsordning
  • Digital ejendomskommunikation
  • Byggeteknisk rådgivning og vedligeholdelsesplaner

 

Kontakt for effektiv og enkel ejendomsadministration

Book et indledende og uforpligtende møde med udviklingschef Lone Kragelund, hvor I kan drøfte den bedste løsning for din forening eller ejendom. Hun kan kontaktes på telefon 9616 1889 eller mail lkl@sparnord.dk.

Publiceret d.
18. januar 2024