FAQ

Alt det du skal vide om skiftet

Har du spørgsmål omkring dine betalingsaftaler, din nye netbank for erhverv, kontantindbetalinger eller lignende, kan du finde svarerne på de oftest stillede spørgsmål i vores FAQ.

Det med småt

Forretningsbetingelser

Vi har gjort det nemt for dig som ny erhvervskunde i Spar Nord. Vi har nemlig samlet alle juridiske dokumenter såsom forretningsbetingelser, regler for brug af selvbetjeningsløsninger, kortbetingelser mv. i én og samme oversigt.

Tilmeld vigtige nyheder på SMS/e-mail

Tilmeld dig og få besked via e-mail eller SMS, når der er relevante oplysninger i forbindelse med dit bankskifte. Er du tilmeldt, får du løbende de vigtigste oplysninger serveret direkte i din indbakke, så du kan holde dig helt opdateret på forhold, der vedrører din bankforretning, konti, betalingskort mv. Du vil eksempelvis modtage følgende:

  • Quickguides til at komme i gang med din nye net- og mobilbank
  • Informationer om dit nye/dine nye betalingskort
  • Varsling om vigtige datoer og ændringer
  • Nyt fra Spar Nord
  • Og meget meget mere

Oftest stillede spørgsmål

Vi har samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål i forhold til skiftet fra BankNordik til Spar Nord. Dermed kan du nemt og hurtigt finde svar på dine spørgsmål. Har du spørgsmål, som ikke findes i vores FAQ, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice direkte på tlf. 76 97 80 18 .

  • Kontanter

  • Netbank

  • Betalinger

  • Min konto

  • Kort

  • Udland

  • Forening

  • Hvor finder jeg den nærmeste døgnboks?
  • Hvordan bestiller jeg byttepenge som erhvervskunde?
  • Hvordan bestiller jeg kontant valuta som erhvervskunde?
  • Kan jeg indsætte kontanter i pengeautomaterne som erhvervskunde?

Hvor finder jeg den nærmeste døgnboks?

På NOKAS' hjemmeside under KONTANTEN. Gå til NOKAS.

  • Hvor finder jeg den nærmeste døgnboks?

    På NOKAS' hjemmeside under KONTANTEN. Gå til NOKAS.

  • Hvordan bestiller jeg byttepenge som erhvervskunde?

    For at kunne bestille byttepenge som erhvervskunde skal du indgå en aftale med bankens samarbejdspartner NOKAS. Bestilte byttepenge kan efterfølgende afhentes i en Spar Nord afdeling.

  • Hvordan bestiller jeg kontant valuta som erhvervskunde?

    For at kunne bestille valuta som erhvervskunde skal du indgå en aftale med bankens samarbejdspartner NOKAS. Bestilt valuta kan efterfølgende afhentes i en Spar Nord afdeling.

  • Kan jeg indsætte kontanter i pengeautomaterne som erhvervskunde?

    Ja, alle KONTANTEN pengeautomater har et indbetalingsmodul til kontanter (sedler). For at kunne indsætte kontanter, skal erhvervskunder indgå en aftale med bankens samarbejdspartner NOKAS.

Support

Lad os hjælpe dig

Har du spørgsmål omkring skiftet til Spar Nord? Du kan med fordel tage fat i din personlige rådgiver ved at sende en besked i netbanken. Ellers sidder vi klar i Kundeservice til at hjælpe dig godt videre. Du kan altid kontakte os via e-mail, og du kan fange os på telefon i følgende tidsrum:

Mandag til fredag fra kl. 9.00-16.00. 
Torsdag fra kl. 9.00-17.00.

@ velkommentil@sparnord.dk

+45 76 97 80 18