Abonnementer

Med vores nye funktion i net- og mobilbanken er det slut med at betale til abonnementer, du alligevel ikke får brugt. Tjenesten giver dig nemlig overblik over dine tilbagevendende betalinger og mulighed for at opsige de abonnementer, du ikke længere bruger – direkte fra net- og mobilbanken. Vi kalder løsningen Abonnementer.
Læs mere om Abonnementer her

Få kontrollen tilbage

Smider du (også) penge ud ad vinduet hver måned på abonnementer, du ikke længere bruger? Med vores nye funktion i net- og mobilbanken ønsker vi at give dig kontrollen tilbage over dine abonnementer, så du kan frigøre penge til andre ting, der giver dit liv værdi.

Abonnementer kort fortalt

  • Få vist dine abonnementer i et simpelt overblik
  • Opsig dine abonnementer med et enkelt klik – direkte fra net- og mobilbanken
  • Få besked, når nye abonnementer dukker op
  • Få overblik over, hvor meget du sparer om året ved at opsige et abonnement

Styr dine abonnementer

Et enkelt klik. Mere skal der ikke til for at opsige dine abonnementer med vores nye løsning i net- og mobilbanken. Du vælger bare fanen ’Abonnementer’ i net- og mobilbanken, finder det abonnement, du gerne vil opsige – og så klarer vi resten. Læs her, hvor nemt det er at opsige dine abonnementer:

  1. Klik på det abonnement, du ønsker at opsige
  2. Klik på knappen ’Opsig abonnement’
  3. Underskriv fuldmagten med fingeren på mobilen eller med musen på desktop
  4. Klik på ’Ok’

Når opsigelsen er gennemført, modtager du en bekræftelse

Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad er Abonnementer?

    Abonnementer er en gratis tjeneste, der giver dig overblik over dine abonnementer og mulighed for at opsige dem med et enkelt klik – direkte fra net- og mobilbanken.

  • Hvordan virker Abonnementer?

    Abonnementer læser dine kontobevægelser og genkender de betalinger, der går til abonnementer og faste betalinger. Løsningen giver dig også besked, hvis der pludselig dukker nye abonnement op. Endeligt giver løsningen dig mulighed for at opsige dine abonnementer med et enkelt klik – direkte fra net- og mobilbanken.

  • Hvordan kommer jeg i gang med Abonnementer?

    For at komme i gang med Abonnementer kræver det, at du afgiver samtykke via mobilbanken eller Ny Netbank første gang, du logger på. Her vil der blive vist et forsidekort, hvor du vil blive bedt om at afgive samtykke. Hvis du afviser denne forespørgsel, kan du afgive samtykke på et senere tidspunkt via menuen i mobilbanken og Ny Netbank.

  • Hvorfor skal jeg afgive samtykke for at bruge løsningen?

    Uden dit samtykke må vi ikke køre dine data gennem den algoritme, der kræves for at kunne udstille dine abonnementer. Dine data vil dog ikke blive brugt til andet end at se, hvilke abonnementer du har.

    Når du afgiver samtykke til løsningen, skal vi gøre opmærksom på, at vi behandler transaktionsdata 2 ½ år tilbage og udstiller dine abonnementer på den baggrund. Herefter foretages løbende analyse af dine transaktionsdata for at kunne udstille nye abonnementer. Læs mere om bankens generelle behandling af persondata her.

  • Er Abonnementer gratis?

    Tjenesten er gratis. Dog kan der være eventuelle udgifter forbundet med selve opsigelsen af de enkelte abonnementer hos tredje part. Det vil typisk være gebyrer, som abonnementstjenesterne opkræver.

Brug for rådgivning?

Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes