Sparnord.dk bruger cookies til statistik og målrettet markedsføring. Når du bevæger dig videre, accepterer du vores brug af cookies.   Luk   |   Læs mere.

Luk 
96344000
 

Klagevejledning

Klagevejledning

Det er vores mål, at alle kunder i Spar Nord til enhver tid oplever nærværende, kompetent og fejlfri rådgivning - og at dette afspejler sig i kundetilfredsheden.

Skulle du alligevel være utilfreds med en sag - eller med os - håber vi, at du i første omgang vil drøfte sagen med din egen rådgiver i den lokale bank (afdeling), hvor du er kunde.

Hvis du herefter fortsat er uenig i Spar Nords behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte Bankens klageansvarlige. Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte. Du kan skrive til den klageansvarlige på klageansvarlig@sparnord.dk eller Spar Nord Bank A/S, Skelagervej 15, 9000 Aalborg.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr . Ved indgivelse af klage skal bankens e-mailadresse sparnord@sparnord.dk angives.

Skulle dialogen med Bankens klageansvarlige ikke føre til enighed, vil du rette din klage online eller pr. brev til Pengeinstitutankenævnet, Amalievej 8 B, 2., 1256 København K.

Ud over på Spar Nords hjemmeside fremgår klagevejledningen af Spar Nords almindelige forretningsbetingelser på de respektive forretningsenheder.