Bankskifte: Derfor valgte Anny Petersen at blive Private Banking-kunde i Spar Nord

At skifte bank behøver hverken være tidskrævende eller uoverskueligt. Det kan Anny Petersen fra København skrive under på. Her fortæller hun om sit bankskifte til Spar Nord København.
Enkelt, simpelt og nemt. Sådan beskriver Anny Petersen sit bankskifte til Spar Nords Private Banking afdeling i København. Faktisk krævede det ikke meget mere end at tage stilling til de tilbud, hendes nye rådgiver kom med. Derefter tog banken sig af alt det praktiske, og det er et serviceniveau, der passer rigtig godt til de forventninger, Anny Petersen har til sin bank:
”Processen for bankskifte har været upåklagelig. Jeg er blevet taget hånd om gennem hele forløbet. Allerede i denne proces kunne jeg mærke den nærværende og personlige rådgivning, hvor min rådgiver satte sig grundigt ind i min situation og altid var til rådighed – og det gjorde det egentlig ret nemt at tage beslutningen om bankskifte,” siger hun.
Baggrunden for bankskiftet var blandt andet, at Anny i en lang årrække har haft sin formue i anden større bank, hvor hun de seneste år har følt, at hun bare er blevet et nummer i rækken:
”Jeg følte, at jeg blev for anonym i min tidligere bank. Selvom jeg havde tilknyttet en rådgiver, havde jeg fx ikke et direkte nummer til ham. I Spar Nord føler jeg virkelig, at jeg får personlig og nærværende betjening. Min rådgiver er altid til rådighed, og det gælder alle sider af min formue,” fortæller Anny Petersen.
Optimering af økonomiske muligheder
Før mødet med Spar Nord foretog Anny alle sine investeringer selv. I forbindelse med at hendes pensionsopsparing også kom i spil, fik investeringerne dog efterhånden et sådant omfang, at hun ønskede professionel ekspertise. At valget faldt på Spar Nord udsprang derfor også af de investeringsmuligheder, som Spar Nord kunne tilbyde og måden, hvorpå investeringerne bliver håndteret.
Med udgangspunkt i Annys samlede formue, hjælper Spar Nord med at strukturere den og skabe rum til hendes visioner både nu og i fremtiden. Rådgivningen er med andre ord skræddersyet Annys mål – og netop det passer hende særdeles godt:
At Spar Nord optimerer min formue, skaber nyt overskud til mig. Ikke kun økonomisk, men også i form af den tid jeg sparer og den ro, der følger med et komplet økonomisk overblik.
Anny Petersen
Private Banking-kunde i Spar Nord København
Anny blev Private Banking kunde i Spar Nord København i coronakrisens spæde start, og her var hun lykkelig over at have sin Private Banking-rådgiver med på sidelinjen, som kunne give et professionelt besyv med, så der ikke blev foretaget impulshandlinger:
”Jeg havde løbende dialog med min rådgiver om mine investeringer og risikoprofil midt under coronastormen på aktiemarkedet i februar og marts. Jeg gik heldigvis ikke i panik, og var tro mod den aftalte investeringsstrategi. Det gav en kæmpe tryghed, at jeg til enhver tid kunne ringe til min rådgiver,” siger Anny Petersen, som tydeligt kan mærke, at hendes rådgiver har helt styr på sagerne og sætter en ære i at pleje og optimere hendes formue gennem kompetent og tryg rådgivning.
Overskud – både økonomisk og mentalt
For Anny har dét at være Private Banking kunde i Spar Nord givet hende et både mentalt og økonomisk råderum. Annys rådgiver tager sig af helheden af hendes økonomi, og det frigiver tid til de ting, der giver mest værdi for hende:
”At Spar Nord optimerer min formue, skaber nyt overskud til mig. Ikke kun økonomisk, men også i form af den tid jeg sparer og den ro, der følger med et komplet økonomisk overblik,” fortæller Anny Petersen og fastslår:
”Hvis andre overvejer et bankskifte, så vil jeg klart anbefale, at de undersøger, om Spar Nord kunne være den rette bank for dem. Det som jeg havde brug for i min situation og med den økonomi, jeg har, så passer Spar Nord i hvert fald rigtig godt”.
Vil du også være Private Banking-kunde i Spar Nord?
Ønsker du at høre mere om, hvad Spar Nord kan tilbyde dig som Private Banking-kunde? Så kontakt os.