Gå til hovedindhold

Blanketter til indsigelse

Identificer din problemstilling blandt nedenstående blanketter, udfyld og indsend den.

Du kan sende blanketten via Netbanken, e-mail til kortindsigelse@sparnord.dk, aflevere den i én af vores lokale afdelinger eller pr. post til:

Spar Nord Bank
Att. Kortindsigelse
Skelagervej 15
9000 Aalborg

  • Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - kortet er ikke stjålet
    arrow-right
  • Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har ikke kortet
    arrow-right
  • Jeg har ikke modtaget de bestilte varer eller ydelser
    arrow-right
  • Jeg modtog en vare/service, der ikke var som beskrevet eller var defekt
    arrow-right
  • Der er blevet hævet et andet beløb, end det jeg har godkendt
    arrow-right
  • Beløbet er trukket flere gange på min konto
    arrow-right
  • Jeg har ved det oprindelige køb ikke accepteret yderligere opkrævninger
    arrow-right
  • Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret min vare/ydelse
    arrow-right
  • Jeg er blevet opkrævet i forkert valuta
    arrow-right
  • Fejl i ind-/udbetaling fra pengeautomat tilknyttet Kontanten
    arrow-right
  • Fejl i udbetaling fra pengeautomat der ikke er tilknyttet Spar Nord
    arrow-right
  • Selv om jeg har opsagt mit abonnement, bliver jeg stadig opkrævet
    arrow-right

Brug for hjælp? Kontakt os her.